Ιδέες αξιοποίησης μαθησιακών αντικειμένων Ιστορίας του Φωτόδεντρου: «Διάκριση πρωτογενών και δευτερογενών ιστορικών πηγών - Η Επανάσταση του 1821»
Δείτε περισσότερα μαθησιακά αντικείμενα Ιστορίας στη Συλλογή Ιστορίας του αποθετηρίου «Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα».
α) να αναγνωρίσουν και να διακρίνουν τον χαρακτήρα των ιστορικών πηγών ως τεκμηρίων του ιστορικού παρελθόντος,
β) να κατανοήσουν την ποικιλότητα των ιστορικών τεκμηρίων ως ανθρώπινων δημιουργημάτων και τον τρόπο που αυτά δημιουργούνται και διασώζονται.
β) να κατανοήσουν την ποικιλότητα των ιστορικών τεκμηρίων ως ανθρώπινων δημιουργημάτων και τον τρόπο που αυτά δημιουργούνται και διασώζονται.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου